Afschaffen eigen bijdrage wijkverpleging van tafel
De motie om de verplichte eigen bijdrage in de wijkverpleging af te schaffen, is dinsdag 23 juni tijdens de Kamerstemming verworpen. Ook een voorstel om onderzoek te doen naar het opnemen van vrouwspecifieke behandelingen in het basispakket haalde het niet.
Lees meer